domingo, 20 de janeiro de 2008

I want that job!!!

Odeio apresentações, odeio me sentir avaliada.... desde o meu tempo de escolinha, lembro-me que tinha de decorar poesias sabia aquilo de trás para a frente de frente para trás, recitava aos meus colegas e chegava à frente do prof. e puff!! não saia nada! NADA!! (meus colegas ficavam parvos e eu mais ainda porque tinha uma nota péssima! e sabia aquilo...)
Ainda hoje tenho pavor a orais, na universidade a Inglês o nosso exame era escrito e oral sempre, o que eu sofri... e amanhã lá vou eu, para uma apresentação... entrevista, mas porque tem de ser logo assim, começa logo com a apresentação e eu vou apresentar o Zoomarine:

"Hello everybody, my name is Pérola and I will be you representative during your stay in the Algarve.
I hope you all brought your swimwear with you because I am going to take you swim with the dolphins, an amazing lifetime experience.
Zoomarine is the second biggest oceonographic park in Europe, where you can see fantastics shows with dolphins, sea lions and exotic birds.
A big swimming pool area for sunbathe, a fairground that your kids will love and one thing you don't have to worry is about food. You have 5 different restaurants and plenty of choice, you can taste the famous chicken piri piri to all the fast food known chain.
Now Zoomarine is only 20 min away from here and to start and finish your day worry free I will be picking you up from your hotels and dropping you back at the end of the day. And with my tickets you don't have to queue you go straight in.
And all this for only 12€ per adult and 5€ per children... That can transform your holiday in the best holiday ever!"

Bem, agora o que resta é não me engasgar!!
vou dormir que amanhã é um longo dia!!

so me apetece gritar.... mas vou meditar... e ver se me acalmo!

1 comentário:

Hugo disse...

Olha para o nariz de quem estiver à tua frente. Vais da r a sensação que estás a olhar nos olhos dessa pessoa.